Jarraitu twitter-en Facebook-en jarraitu Google+en jarraitu Jarraitu twitter-en

HEMEN KLIKATU

ARRANA ALDIZKARIA

SARTU

ORIENTA PROGRAMA ZURE ESKU DAGO. Goiko estekan sartuz, Orienta programa erabili ahal izango dozu

Geure berbategie

Dagoeneko, Juantxu Rekaldek eta Ángel Larreak argitaratutako Arratia Inguruko Hiztegia sarean daukazue Mankomunitateko webgunean.

ARRATIA BHI - AURKEZPEN BIDEOA

GURE INSTITUTUAREN BIDEO ZORAGARRIA BAT DAUKAGU.

KLIKATU HEMEN ETA EZAGUTU GAITZAZU

GABONETAKO JAIALDI EGUNA 2019

Urtero lez, Batxilergoko II. mailako ikasleak Gabonetako Jaialdia antolatzen ari dira, oporrei etorrera emateko asmoz. Antolatzaileak batxilergoko ikasleak izanik ere, maila guztietako ikasleek hartuko dute parte jaialdian. Opor aurreko azken egunean ospatuko dugu jaialdi hori, abenduaren 23an (astelehena).

Hori dela eta, egun horretan ordutegi berezia izango dugu, jaialdia 14:00ak inguruan amaituko da eta autobusak 14:15ean irtengo dira.

Egun honetan ez da jantoki zerbitzurik emango.

Gabon zoriontsuak izan ditzazuela opatuz, jaso ezazue agur bero bat.

ESAERA ZAHARRAK IGORREN

Gure ikasleek 4 bideo aurkeztu dabez Igorren antolatutako  lehiaketan esaera zaharren inguruan. Danak saritu dauriez bazkari edo afari bategaz.
Argazkian gazte mailako saria hartzean.

AISIALDIA ERE EUSKARAZ BIZI!

Gustuko dituzun ekintzak egiteko prest zaude?

Lagun berriak egin gura dituzu? eta gainera euskaraz berba egin nahi duzu?

Urtarrilatik ekainera ZAZTAPARRAK taldearekin ekintza desberdinak egiteko aukera izango duzu!

ANIMA ZAITEZ!

Izena emateko inprimakia

Izena emateko azken eguna: urtarrilaren 7a

GABONETAKO CHEMISTREE

4. DBH-KO Kultura Zientifikoko ikasleek, ikastetxearen sarrera apaindu egin dute, Gabonetako zuhaitz berezi bategaz; Gabonetako Chemistree.

Izenaren jatorria hitz-jolas batean datza: "Christmas tree " (Gabonetako arbola) eta "chemistry" (kimika) hitzen arteko jolasa, hain zuzen ere.

AZAROAK 25-EKO KARTEL LEHIAKETA

Azaroaren 25erako Kartel lehiaketa bat antolatu zen. Bertan, DBH-ko 1., 2. eta 3. mailetako ikasleek parte hartu zuten.

Partaidetza izugarria izan zen, kartel pila bat eta, hainbat, aipatzeko modukoak. Gogoratu, Azaroak 25 (Nahikoa da!!) berrian, lotura bat dekozuela kartelak ikusi ahal izateko.

Irabazleak honako hauek izan ziren:

1. Garaine Iturbe  (2.A).

2. Mireia Hernández (2.A)

3. Garazi Etxebarria (3.C).

Hiru ikasle hauek bono bana irabazi dute, herriko dendetan zerbait erosi ahal izateko.

HEMEN klikatuz gero hiru kartel irabazleak ikus ditzakezu.

ASIER MARTINEZ DE LA PRIETARI SARI BEREZIA

Aurreko eguaztenean Ingenieritza Eskolan  "Maila Bakoitzeko Espediente Onenaren Sari Berezia" banatu ziren, IDOM ingenieritzak babestuta.
Ingenieritza Elektrikoko Graduako 1. kurtsoko espedienterik onena gure ikastetxeko ASIER MARTINEZ DE LA PRIETA ikasleak lortu dau.
ZORIONAK!!!

MAIDER AGUILERA IKASLE OHIA

Gizarte Hezkuntzako notarik hoberenari sari berezia emoten jako EHUn. Aurten Maider Aguilera gure ikastetxeko ikasle izandakoak lortu dau.
Argazkian saria jasotzen.

IKASLEEN GREBA DEIALDIA

Arratie Ixitu k geldialdirako deialdia egin du azaroaren 28rako. Geldialdia goizeko 08:15etik

16:00etara izango da eta ikasleak deituta daude eguerdiko 12:00etan Bilbon egingo den manifestazioan

parte hartzen.

Deialdiaren leloa: Indarra izan eta eman gure hezkuntzari.

Azaroaren 22an bozketa egin zen ikastetxean, emaitzak honako hauek izanik:

Geldialdira deitutako ikasleak 291

Boto eman duten ikasleak 279

Baiezko botoak 268

Ezezko botoak 2

Abstentzioak 2

Zuriz emandako botoak 0

Baliorik gabeko botoak 7

NAHIKOA DA

Azaroak 25ean, institutuan, hainbat ekintza burutu genituen, egun hau gogoratzeko: batxilergoko ikasleek hainbat abestien analisia egin zuten, DBH-ko ikasleekin. 4.mailako ikasleek dantza egin zuten. kartel lehiaketa ere izan genuen, eta Batxilergoko ikasleek kartel batzuk egin zituzten Izurrite honek uzten dituen ondorioak adierazteko.

NAHIKO DA!!

Hona hemen argazkiak eta bideo bat.

BIDEOA

ARGAZKIAK

KARTEL LEHIAKETA

BEKAK 2019-20

2019-20 Ikasturterako beka ez-unibertsitarioak eskatzeko epea zabalik dago.  HEMEN dago lotura. Ikastetxetik ere pasatu ahal zarie.

TELEFONO ZENBAKI BERRIA!

Hezkuntza Saila VoIP telefono sistema berria ezartzen hasi da ikastetxe publikoetan, eta guretik pasatu dira jada. Sistema berri honek dakarren barrikuntzetariko bat telefono zenbakia aldatu behar izatea da.

Hemen daukazue hemendik aurrera gure ikastetxeko telefono zenbakia izango dena:

gela birtuala

GmailGoogle Drive Google Sites Google CalendarGoogle Classroom Moodle

IRUDI GELARA JO

ESPARRU HONETAN IKASTETXEAN ZEIN IKASTETXETIK KANPO EGINDAKO BIDEO ETA ARGAZKI BILDUMA EZBERDINAK IKUS DITZAKEZU.

Tranbia Txiki Guraso Elkartea

Uneko Gunearen Egutegiak

Arrana aldizkarietako artxibategia

Arrana aldizkari digitalizatuen artxibategia eskuragai. 1991-etik 2014-ra arteko aleak.